pexels-neosiam-579216.jpg
pexels-cottonbro-studio-4686950.jpg

Fysioterapia

Cryo21 kylmähoito toimii fysioterapian, osteopatian, hieronnan ja kuntoutuksen apuna.

FDA (U.S Food & Drug Administration) on hyväksynyt Cryo21 -hoidon luonnolliseksi ja turvalliseksi hoitomuodoksi ilman sivuvaikutuksia.

Cryo21 eli kylmähoito toimii fysioterapian apuna. Hoito vähentää maitohapon kerääntymisen aiheuttamaa kipua lihaksissa ja poistaa samalla näin ollen lihasjännityksiä. Se poistaa vammoista syntyneiden vaurioiden oireita ja vähentää tulehduksia lihaksissa ja jänteissä.

pexels-james-cheney-7002768.jpg

KYLMÄHOITO AUTTAA:

• Rentouttamaan lihaksia

• Lymfa- ja mikroverenkiertoa

• Helpottamaan lihas- ja nivel -kipuja

• Turvotukseen

• Lihaskouristuksiin

2934 selkä.jpg
2933 niska.jpg

Tehokas hierojan tai fysioterapeutin antama kylmähoito poistaa lihasjännityksiä, ehkäisee tulehduksia, nopeuttaa treenien jälkeistä palautumista, vähentää lihaskipuja ja auttaa vähentämään vammojen ja ruhjeiden oireita.

2942 reisi.jpg
257488-P4GD72-95 ranne.jpg

Auttaa myös parantamaan aineenvaihduntaa sekä verenkiertoa

(suonikohjut tms.)

Varmista ihosi puhtaus ennen hoitoon tuloa. Älä myöskään käytä itseruskettavia tai muita vastaavanlaisia voiteita hoitopäivänä.

Cryo21 -hoitoa ei suositella henkilöille, jotka ovat alle 18 vuotiaita, joilla on laskimotulehdus tai pinnallinen laskimotulehdus, suonikohjut käsiteltävällä alueella, tehty elinsiirto, laitettu tyräverkko, Raynaudin oireyhtymä (kylmäallergia), munuaistulehdus dialyysihoidolla, diabetes, epilepsia, syöpäsairaus tai ovat raskaana. Cryo21-hoitoa ei suositella alueille, joihin on otettu Botox-hoitoa.