ice-cubes-cryo21

FAQ- Kysymykset ja
vastaukset

Kuinka usein Cryo 21 hoitoja voidaan tehdä?

Kestää n. 14 päivää ennen kuin ”lahonneet” rasvasolut ovat poistuneet elimistöstä aineenvaihdunnan mukana. Sen vuoksi rasvanpoistohoitoja ei ole hyvä tehdä useammin kuin parin viikon välein, jotta elimistö saa tehdä työnsä rauhassa. Kiinteyttäviä hoitoja voidaan kuitenkin tehdä useammin. Monet ovatkin ottaneet kiinteyttäviä hoitoja vuoroviikoin rasvanpoiston kanssa.

Kuinka monta hoitokertaa tarvitaan, jotta tulokset alkavat näkyä?

Kokemuksesta voimme kertoa, että noin 4-6 hoidon jälkeen alkavat tulokset olla odotetulla tasolla, mutta jopa ensimmäisen kerran jälkeen olemme nähneet muutoksia. Tulokset ovat kuitenkin täysin yksilöllisiä ja ongelman suuruudesta riippuvaisia. Hoidon vaikutus kestää n. 8-12 viikkoa hoidon jälkeen.

Cryo21-hoito ei ole laihdutusmenetelmä, mutta tulokset ovat pysyviä niin kauan kuin paino pysyy yllä. Pitkän aikavälin tulokset riippuvat sinun elämäntavoistasi ja liikunnastasi, ruokavaliostasi sekä perimästä. Jos paino nousee, rasvasolujen koko kasvaa jälleen, mutta hoidon aikana jäätyneet ja lahonneet rasvasolut ovat kuitenkin poistuneet elimistöstäsi ikuisesti, toisin kuin laihdutuksessa, jossa rasvapitoisuutta solussa vain vähennetään. Ihon kiinteyttäminen ja varsinkin selluliittihoidot saattavat vaatia ylläpitoa, jotta tulokset pysyvät halutulla tasolla, sillä iho vanhenee jatkuvasti.

Kuinka kauan yksi hoitokerta kestää?

Noin 30 minuuttia.

Sattuuko hoito?

Hoitopään kylmyys tuntuu luonnollisesti viilentävältä hoitoalueella, mutta ei ole epämiellyttävää tai aiheuta kipua. Muu keho peitellään hoidon ajaksi lämpimästi ja lämpötilaa voidaan myös tarvittaessa säätää muutaman asteen verran. Hoidettava alue voi muuttua hieman punaiseksi hoidon jälkeen, aivan kuten saat punaiset posket ulkona kylmässä.

Voiko hoidon tehdä jos olen raskaana?

Ei voi, sillä elimistö tarvitsee tuolloin kaiken rasvan sikiön ja äidin hyvinvoinnin turvaamiseksi.

Onko tilanteita milloin ei voi tehdä hoitoa?

Cryo21 -hoitoa ei suositella henkilöille, jotka ovat alle 18 vuotiaita, joilla on laskimotulehdus tai pinnallinen laskimotulehtus, suonikohjut käsiteltävällä alueella, tehty elimensiirto, laitettu tyräverkko, Raynaudin oireyhtymä (kylmäallergia), munuaistulehdus dialyysihoidolla, diabetes, epilepsia, syöpäsairaus tai ovat raskaana. Cryo21-hoitoa ei suositella alueille, joihin on otettu Botox-hoitoa.

Kysy lisää omalta hoitolaltasi varmistaaksesi tarpeelliset tiedot ennen hoitoa.

Onko Cryo hoito FDA hyväksymä?

Kyllä on Food and Drug Administration (FDA) sekä American Academy of Cosmetic Surgery`n hyväksymä  sekä CE-merkitty.

Mitä rasvalle tapahtuu Cryo21 hoidon aikana?

Rasvaiset rasvasolut ovat herkempiä kylmälle kuin ympäröivä alue. Rasvasolun jäähtyessä alkaa prosessi, jota kutsutaan apoptoosiksi, joka johtaa asteittaiseen rasvasolujen degeneroitumiseen eli rappeutumiseen (lahoamiseen) ja näin kuolleiden rasvasolujen poistumiseen. Tämä tarkoittaa, että noin 20 % rasvasoluista huuhtoutuu pois kehon normaalin aineenvaihduntajärjestelmän (lymfajärjestelmän) kautta.

FAQ- Cryo21 Clinic

Haluatko hoitola